Elżbieta Twardowska
Dyrektor Strategiczny
E-mail: ela.twardowska@ogilvy.com
Jestem Dyrektorem Strategicznym, w Ogilvy od 1999 roku.
Mogłabym powiedzieć, że od momentu, gdy zaczynałam swoją przygodę z reklamą do dziś, zmieniło się wszystko: spojrzenie na to, jak reklama działa, jak wygląda brief kreatywny, kanały dotarcia… wygląda jednak na to, że pewne rzeczy nie zmieniły się w ogóle.
INSIGHT. Nasze małe (bądź duże) codzienne „wows”, szczególnie ważne w czasach, gdy marki muszą walczyć nie tyle o widoczność, co przede wszystkim o zaangażowanie swoich konsumentów. Chcemy tworzyć komunikację, która wnosi wartość do życia ludzi, a znalezienie odpowiedzi na pytanie „dlaczego to, co robimy będzie obchodzić naszych konsumentów” staje się jednym z ważniejszych zadań, przed którymi stajemy.
IDEA. Pomysł, który sprzedaje i długofalowo buduje markę. Nie chodzi o to, aby kampania była po prostu „360°”, ale żeby poprzez dobrze dobrany komunikat i adekwatny punkt kontaktu przełamywała konkretne bariery w zachowaniu.
The psychiatrists say that everybody should have a hobby. The hobby I recommend is advertising. (David Ogilvy)