WE SELL OR ELSE.
Tylko tyle i aż tyle powiedzielibyśmy o naszej filozofii działania, jeśli ktoś prosiłby o zamknięcie jej w jednym zdaniu. Tak widzimy istotę naszej pracy – jako ciągłe dążenie do tego, żebyśmy – łącząc kreatywność z efektywnością – osiągali dla naszych klientów i ich marek sukcesy. Nie wierzymy w kreatywność dla samej kreatywności, ale wiemy też, że nie bez powodu najbardziej skuteczne kampanie zaliczały się również do tych najbardziej kreatywnych.
THE CONSUMER IS NOT A MORON. SHE IS YOUR WIFE.
U podstaw naszego myślenia zawsze jest konsument – nie ruszamy z pracą, zanim go nie poznamy i nie odkryjemy, co go kręci. Insight jest kluczem do skutecznej i poruszającej komunikacji. Dlatego poświęcamy mu naprawdę dużo czasu w naszej codziennej pracy.
UNLESS YOUR CAMPAIGN CONTAINS A BIG IDEA,
IT WILL PASS LIKE A SHIP IN THE NIGHT.
Nie dzielimy komunikacji na ATL, BTL, digital, PR, shopper marketing itp. Nasza siła polega na tym, że mamy pod jednym dachem specjalistów z każdej dziedziny. Do pracy nad projektami wyłaniamy zespół, który jest w stanie stworzyć najlepszą możliwą komunikację – opartą na solidnej, długoterminowej idei. A mamy z czego wybierać, bo nasza ekipa to grono niesamowitych pasjonatów, którzy w reklamie nie wylądowali przypadkowo.
WE PREFER THE DISCIPLINE OF KNOWLEDGE TO THE IGNORANCE.
WE PURSUE KNOWLEDGE THE WAY A PIG PURSUES TRUFFLES
Wierzymy w prawdziwe partnerstwo – zarówno z naszymi klientami, jak i z partnerami biznesowymi. Biznes naszych klientów traktujemy jak swój własny – chcemy go poznać od podszewki, żeby nie tylko najtrafniej odpowiadać na briefy, ale na bieżąco móc doradzać, analizując rynek, wyniki sprzedaży, badania marketingowe itp.
ONLY FIRST CLASS BUSINESS, AND THAT IN A FIRST CLASS WAY.
Jesteśmy częścią jednej z największych sieci międzynarodowych, co daje nam niesamowite możliwości korzystania z doświadczeń innych rynków i bycia na bieżąco z wszystkimi najnowszymi trendami i narzędziami komunikacyjnymi.