Only nju – wszystko za nie więcej niż 29 zł
Kolejna odsłona tandemu w nju mobile (o pierwszej przeczytasz tutaj: https://www.ogilvy.pl/pl/realizacje/nju-mobile-tandem )– tym razem przygotowaliśmy kampanię dotyczącą usług „wszystko- za nie więcej niż 29 zł” oraz „nju dodatkowy” w nju z rachunkiem. Oferta skierowana jest do osób chcących obniżyć koszty swoich rachunków telefonicznych poprzez dołączenie drugiego numeru. Miesięczna opłata za numer dodatkowy wynosi 9 zł. Ponadto w roamingu w UE za te same 19 zł na głowę abonenci mogą rozmawiać, SMS-ować i MMS-ować bez limitu. W ofercie mają również do podziału 10 GB Internetu, w tym 1,46 GB do wykorzystania w krajach pierwszej strefy Unii Europejskiej. Dlatego właśnie nasz bohater z narzeczoną podróżuje swoim tandemem po Polsce, i za granicą – jadą przez Berlin, Paryż i Rzym.
Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, Internecie oraz w mediach społecznościowych, w których korzystamy z niestandardowych form.
Żywiec – Męskie Granie 2016
24 czerwca wystartowała nowa kampania promująca tegoroczną trasę koncertową Męskiego Grania, której wyłącznym sponsorem jest Żywiec.
Spoty zostały zrealizowane w ramach platformy Chce się Ż. W kampanii kontynuujemy format winietkowy, pointując każdą ze scen hasłem, które świetnie odnosi się zarówno do muzyki, jak i radości z życia.
W ramach kampanii zostały zrealizowane dwa filmy reklamowe, w których wzięli udział frontlinerzy 7. edycji Męskiego Grania: Dawid Podsiadło, Tomek Organek i O.S.T.R., którzy promują tegoroczną edycję trasy koncertowej.
Orange – Co zrobią razem.pl
ORANGE – RYBAK
Pod koniec 2015 roku Orange wprowadził nowy format komunikacyjny pt.: „Co zrobią razem.pl”. W ramach tych działań przygotowaliśmy nowy spot promujący ofertę „50% ceny za abonament komórkowy”. Naszym zadaniem było przygotowanie reklamy, która przekazując informację o produkcie, jednocześnie będzie bawić, dlatego stworzony koncept nawiązuje do najlepszych wzorców sitcomów. Dzięki temu wzbudzamy u konsumentów zadowolenie już na poziomie pierwszego kontaktu z marką, a nie dopiero w zetknięciu z realnym produktem. Nowa odsłona kampanii wystartowała 8.04. Spot w wersji 30” trafił do telewizji, a 45” trafiła również do kin i Internetu.
nju mobile – launch marki
Najbardziej znaczący launch w 2013 roku w Polsce (nagrodzony na festiwalu KTR, branżową MIXX Award oraz złotym Effie 2014).
Rzuciliśmy wyzwanie standardom kategorii telco, wprowadzając na rynek nową markę „budżetową” w portfolio Orange. Skoncentrowaliśmy się na tym, aby błyskawicznie zdobyć udziały, nie kanibalizując marki wiodącej.
Od tego czasu hasło naszej kampanii: „Ograniczenia i limity nie interesują mnie” weszło na stałe do języka polskiego, a marka konsekwentnie rozwija się, utrzymując status challengera wielkiej czwórki operatorów w Polsce.
Saturn – myśl techno-logicznie
Myśląc logicznie, mogliśmy pokazać logo, sklep i planetę – Saturna…
A myśląc technologicznie, udowodniliśmy naszą kampanią, że Saturn to nie tylko centrum najnowocześniejszych technologii. To również ekspert i doradca zachęcający do umiejętnego korzystania z technologii w codziennym życiu.
Ten wyraźny format pozwolił Saturnowi stać się patronem nowego sposobu myślenia, a zestawienie w komunikacji logiki w kontrze z technologią wyraźnie pokazało zalety przejścia na „technologiczną stronę mocy”.
Saturn zachęcał do technologicznego myślenia w 3 spotach TV, w radiu oraz w mediach społecznościowych.
Allianz – ubezpieczenia komunikacyjne
Allianz ma wizerunek drogiej firmy ubezpieczeniowej, kierującej swoją ofertę do zamożnych klientów. Chcieliśmy skrócić ten dystans, pokazując jakość oferowaną przez Allianz z nieco innej perspektywy. Jakość, która nie oznacza elitarności, ale przekłada się na wszechstronność ochrony ubezpieczeniowej i pewność otrzymania pomocy na drodze w każdej sytuacji.
Aby tego dowieść, przygotowaliśmy kampanię: zaprezentowaliśmy scenki z życia kierowców, które choć pewnie nie tak częste jak stłuczka, potrafią skutecznie pokrzyżować ich plany i upewniliśmy, że Allianz udzieli pomocy w każdej z tych sytuacji.
Dodatkową korzyścią dla klienta była możliwość skosztorysowania swojej składki ubezpieczeniowej w zaledwie kilka sekund, w odróżnieniu od konkurencyjnych propozycji, w których otrzymanie informacji o wysokości składki wymaga wypełnienia drobiazgowego kwestionariusza lub jest możliwe dopiero po pozostawieniu swoich danych.
nju mobile – konto Po Wieki
Nju mobile to prawdziwy challenger rynkowy. Każda nowa oferta to przełamanie utartych schematów produktowych na naszym rynku. W lutym 2014 nju wprowadziło kolejne rewolucyjne rozwiązanie, tym razem w sektorze prepaid: konto, które nigdy nie traci ważności. Nie musisz go stale doładowywać, bo niewykorzystane środki na koncie nie przepadają.
Zadaniem Agencji było stworzenie komunikatu, który przekaże tę rewolucyjną usługę i spowoduje, że zostanie ona trwale związana z nju mobile.
Agencja przygotowała kampanię bazującą na mnemonicznym haśle „konto ważne po wieki” wytatuowanym na powiekach bohatera marki. Komunikat został przełożony na TVC, digital, POS i opakowanie produktu, a wyniki kampanii były jednymi z najlepszych w historii marki!