nju mobile – Tandem
Wejście nju mobile na rynek wywołało niemałe zamieszanie wśród innych operatorów komórkowych. Jednak, jak można się było spodziewać, wszyscy główni konkurenci szybko przygotowali odpowiedź na ofertę nju i po 2 latach „unlimited” stał się standardem rynkowym. W tej sytuacji musieliśmy wyjść z innowacyjnym pomysłem, który pozwoliłby marce utrzymać status jedynego prawdziwego challengera wielkiej czwórki.
Idea: weźmy pod uwagę fakt, że nju ma najbardziej zadowolonych klientów i wykorzystajmy ich do pozyskiwania nowych.
W kampanii oprócz mediów szerokozasięgowych, które budowały świadomość nowej oferty i wzmacniały postrzeganie marki jako innowatora kategorii, skupiliśmy się na działaniach uwzględniających fanów oraz klientów marki, na mechanizmach wspierających user generated content oraz na działaniach ambientowych pozwalających przekonać się, że w tandemie z nju zawsze jest lepiej.